Regulamin sklepu internetowego Lampoprojekt.pl obowiązujący od 2018-01-01
- Przedmiot Działalności Sklepu internetowego
Sklep działający pod adresem internetowym www.lampoprojekt.pl. prowadzi sprzedaż towarów z zakresu elektroniki oraz świadczy usługi serwisowe projektorów. Właścicielem, sprzedawcą i administratorem jest Lift Serwis, ul lubelska 21, w Markuszowie; Numer NIP: 7161724333, REGON:360286871
II. Definicje
- Regulamin – zawiera zasady zakupu produktów umieszczonych w sklepie internetowym pod adresem www.lampoprojekt.pl. Sklep prowadzony jest przez firmę Lift Serwis Jolanta Dębowska, z siedzibą w Markuszowie, ul. Lubelska 21 B, 24 – 173 Markuszów, Numer NIP: 716 172 43 33, REGON:360286871,
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość.
3. Konsument – konsument w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego.
4. Sprzedawca – Lift Serwis Jolanta Dębowska, z siedzibą w Markuszowie, ul. Lubelska 21 B, 24-173 Markuszów, Numer NIP: 7161724333, REGON:360286871,
5. Sklep internetowy – miejsce gdzie Klient może dokonać zakupu produktów oferowanych na stronie internetowej www.lampoprojekt.pl
6. Produkty – wszystkie oferowane w sklepie internetowym www.lampoprojekt.pl totowary, wprowadzone do obrotu na terytorium Polski w sposób legalny.
7. Cena – podawane w polskich złotych (PLN), nie zawierają kosztów przesyłki.
8. Login – ciąg znaków alfanumerycznych, ustalany przez Klienta podczas procesu rejestracji, konieczny do dokonywania zakupów poprzez sklep internetowy.
9. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, umożliwiający autoryzację konta Klienta, ustalany przez Klienta podczas procesu rejestracji.
10. Newsletter – informacja handlowa wysyłana przez Lampoprojekt.pl w celu promowania towarów, usług, wizerunku firmy.
11. Pliki Cookies – tekst wysłany pomiędzy serwisem internetowym, a przeglądarką w trakcie kolejnych wejść użytkownika na witrynę. Używany głównie do zapamiętywania sesji, generowanie identyfikatorów w trakcie logowania.
III. Wymagania techniczne
- Do korzystania ze sklepu internetowego wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych:
– Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, lub
– Mozilla Firefox w wersji 30 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, lub
– Google Chrome w wersji 30 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, oraz minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
2. Firma Lampoprojekt.pl dokłada wszelkich starań, aby działalność sklepu internetowego była prowadzona na najwyższym poziomie. Jednak nie wyklucza się czasowego zawieszenia działalności sklepu internetowego ze względu na konieczność przeprowadzenia modernizacji, naprawy, lub rozbudowy.
3. Klient, który udostępnia swoje konto osobom trzecim ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania wynikające z tych czynności.
4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia funkcjonalności sklepu internetowego ze względu na prace konserwatorskie, rozbudowę strony internetowej.
5. Sklep internetowy www.lampoprojekt.pl wykorzystuje pliki typu cookies. Pliki te niezbędne są do identyfikacji Klienta i pozyskiwania informacji na podstawie odwiedzanych przez niego witryn. - Zamówienia
- Każdy produkt, który znajduje się w naszym sklepie można nabyć dodając go do koszyka na właściwej podstronie.
2. Na stronie produktu podanych jest kilka cen, które są zróżnicowane w zależności od zamawianej ilości sztuk.
3. Wpisując wybraną liczbę program automatycznie dopasuje cenę adekwatnie do zamawianej ilości.
4. W przypadku zamówienia większej ilość danego produktu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta telefonicznie: 696 941 087 (koszt zgodny z operatorem) lub mailowo: biuro@lampoprojekt.pl
5. W każdym momencie mogą Państwo podejrzeć listę zrobionych zakupów, wraz z kwotą zmówienia klikając ikonę “KOSZYK” w górnym menu.
6. Do Państwa dyspozycji znajduje się w górnym menu “wyszukiwarka”, która umożliwi łatwe znalezienie poszukiwanych produktów.
7. W celu złożenia zamówienia konieczna jest bezpłatna rejestracja i akceptacja regulaminu sklepu internetowego. - Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta system przekazuje informację do Sprzedawcy. Każde zamówienie jest potwierdzane telefonicznie, faksem lub mailowo i dopiero wówczas przekazywane do realizacji.
- Realizacja zamówień
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionego towaru bez wad.
Zamówienia złożone do godz. 12.00 przekazywane są do realizacji w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 12.00 przekazywane są do realizacji w następnym dniu roboczym.
3. Zamówione produkty zostaną dostarczone w sposób wybrany przez Klienta podczas dokonywania zakupu w sklepie internetowym:
– Firma kurierska (UPS) – standardowo zamówienie jest realizowane w ciągu 2 dni roboczych od wysłania.
– InPost – standardowo zamówienie realizowane w ciągu 2 dni roboczych od wysłania.
4. Zamówienia z formą płatności online realizowane są tuż po otrzymaniu potwierdzenia z systemu Przelewy24.pl. Zamówienia z formą płatności przedpłata realizowane są tuż po zaksięgowaniu wpłaty na konto 48102010680000190203171832
5. W przypadkach wyjątkowych (np. chwilowe braki w magazynie, opóźniona dostawa od dystrybutora itp.) realizacja zamówień może się przedłużyć. O niedostępności produktu oraz innych wyjątkowych sytuacjach zostaną Państwo poinformowani w dniu przyjęcia zamówienia.
6. Jeżeli decydują się Państwo na kontakt telefoniczny z konsultantem pod nr tel. 696 941 087 koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.
7. Koszty transportu na terenie Polski.
–Firma kurierska – koszty przesyłki i pobrania kalkulowane są podczas składania - zamówienia.– InPost – koszt przesyłki uzależniony jest od wagi paczki oraz jej wartości.
- 8. Przy zamówieniach o wartości powyżej 900 zł netto, oraz wcześniejszym dokonaniu przedpłaty na rachunek bankowy koszty przesyłki paczki na terenie Polski pokrywa sklep Lamoprojekt.pl
Dla zamówień realizowanych za granicę terytorium Polski doliczane są dodatkowe koszty przesyłki wg obowiązujących stawek.VI. Forma Płatności
- Po dokonaniu zakupów Klient może wybrać następujące formy płatności:
– Online za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl – płatność w drodze e-przelewów lub płatność kartami płatniczymi.
– Za zaliczeniem kurierskim – gotówkę pobiera kurier przy dostawie zamówionych produktów.
– Przedpłata na rachunek – PKO Bank Polski 48102010680000190203171832
VII. Odstąpienie od umowy – zwrot zakupionego towaru
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. (Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta). Termin ten liczony jest od dnia wydania towaru dla Klienta.
2. W tym celu należy odesłać do nas wypełniony Formularz zwrotu wraz z towarem i przekazać na adres: Lampoprojekt.pl ul. Gratyny 24, 02 – 995 Warszawa. Po otrzymaniu oświadczenia i towaru pracownik informuje Klienta telefoniczne, bądź mailowo o przyjęciu odstąpienia.
3. Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta: ,,Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, oraz niezniszczona.VIII. Gwarancja i Reklamacje
1. Produkty dostępne w sklepie www.lampoprojekt.pl są objęte gwarancją. Za wady produktu Sprzedawca odpowiada na podstawie rękojmi zgodnie z zapisami Kodeksu Cywilnego.
2. W przypadku ujawnienia się wady towaru prosimy o niezwłoczne wysłanie reklamacji. Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów, jakości obsługi oraz niezgodności między stanem faktycznym, a fakturą prosimy zgłaszać poprzez wypełnienie Formularza reklamacyjnego.
3. Wypełniony formularz wraz z paragonem prosimy odesłać w następującej formie:
– w formie elektronicznej na e-mail: biuro@lampoprojekt.pl;
– w formie pisemnej – wysyłka pocztą standardową na adres Lampoprojekt.pl. ul Gratyny 24, 03-995 Warszawa.
4. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta nr kom 696 941 087 (koszt zgodny z taryfą operatora).IX. Bezpieczeństwo
1. Dane osobowe będą wykorzystywane przez operatora sklepu jedynie w zakresie niezbędnym do obsługi transakcji oraz do przesyłania informacji promocyjnych dotyczących naszej firmy.
2. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust.1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami. Dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych sklepu internetowego Lampoprojekt.pl
3. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
4. W zakresie poufności danych osobowych wszystkie wewnętrzne procedury sklepu są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem.X. Oferta handlowa
1. Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawia stanów magazynowych.
2. W przypadku zmiany cen przez producentów, podane ceny ulegną zmianie proporcjonalnie. - Postanowienia końcowe
- Dla spraw nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy prawa polskiego, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.
2. W przypadku powstania jakichkolwiek sporów związanych z Regulaminem stosuje się prawo polskie. Sąd powszechny rozstrzyga wszelkie wynikające spory pomiędzy Sprzedającym, a Konsumentem. Klient może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku.